Bekännelser

Läs detta om ni vill lära känna mig lite bättre, jag är ego idag.
- jag har fotfobi
- jag älskar skägg
- jag är något av en smsfantast
- jag har världens bästa fru
- jag älskar vänner som man inte behöver säga någonting till, de förstår ändå
- jag har telefonskräck (förutom med frugis..)
- jag äcklas av skinka
- jag älskar makaroner och broccoli
- jag är en impulsköpare men lyckas alltid ha pengar över ändå
- jag har en pappa som är pastor
- jag har bott i fyra städer hittills
- jag återanvänder gamla mobiler istället för att köpa nya, som ändå är sämre
- jag har något problem med magen som jag inte har kollat upp
- jag skulle nog dö utan musik
- jag är ibland för oblyg
- jag blir geggig i halsen när jag blir exhalterad
- jag får ofta brutala skrattanfall
- jag rodnar mest hela tiden
- jag har kissat på mig två gånger sen jag fyllde 10
- jag för väldigt lätt magkatarr
- jag slutade sova med nalle när jag var 14
- jag är mörkrädd och måste ibland sova med en lampa tänd...
-...för att jag har extremt livlig fantasi
- jag brukar inbilla mig att någon ligger under min säng
- när jag var liten hade jag sjuka tvångstankar
- när jag var liten åt jag allt från grus till kött (står det i min bebisbok iallafall..)
Nu ska jag springelinga till bussen kära fans! På återseende.
Puss.
Nadia

Kommentarer
Postat av: Fru Josis

haha, jag älskar dej ;D <3

2009-12-29 @ 14:18:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0