Fjärtigt värre

Ibland är livet så där bubblande härligt så att det känns som att hela magen är full av fisar fast det egentligen bara är massa skratt som väntar på att få flöda ut ur munnen.
Just så känner jag idag. Det har varit en grym dag trots att jag är väldigt trött. Började dagen med att åka till Alexandra och äta julfrukost och kolla på några avsnitt av Greveholm sen till skolan och hade klädsim på gympan och sen matteprov men det kändes gött när jag hade gjort klart det!

Livet blir ju inte mindre bra när man hör världens bästa tjuvlyssningar på bussen heller! Mest är det fyllegubbar som är högljudda som berättar roliga saker och blir förbannade på allt och alla, men även tjejer som sitter och pratar med deras killar om någon kille som hon tycker är söt. Känns så patetiskt men sjukt kul att lyssna på!

Förlåt förresten för att jag har varit borta i några dagar men nu vet ni att jag lever om ni nu undrade!

Puss.
Nadia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0