Ibland

Ibland är det bara så.
Så som det får vara ibland.
Svårt och hårt.
Lätt och nätt.

Men livet går vidare ändå, det måste det och jag gillar det.
Det ger livet nyans, en liten chans.

Det känns krävande att ha en blogg som är offentlig, hur gör alla andra egentligen? Man vill ju att någon ska läsa det man skriver men ändå inte. Man vill inte få några kommentarer om det i det verkliga livet. Bara berätta hjärtats innersta. Ska vi säga så? Inga kommentarer om seriösa inlägg i verkligheten, bara skrivna kommentarer här.

Och nej, jag är inte deprimerad eller ledsen. Bara en helt vanlig sjuttonåring som inte riktigt har koll på allt och som inte riktigt vet hur livet fungerar. Men det är gött ändå, testa sig fram liksom. Och här är jag nu, i en lite seriösare del av mitt liv. Men kära läsare, ge inte upp hoppet om galna upptåg, självklart kommer det också! :)

Ni är bäst.

Nadia

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nä du e bäst!

2009-12-04 @ 10:30:35
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ernstr

tack :) gjorde min dag. Din blogg håller hög kvalitet den med.



Jag brukar dra en gräns mellan personligt och privat när det gäller bloggen. Du kan vara ledsen eller arg i bloggen men du behöver kanske inte förklara varför.

2009-12-04 @ 15:47:44
URL: http://xenusism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0