Mat, mat, mat

God morgon kära läsare! Just nu sitter jag i bilen på väg till Lidköping för att gå upp ytterligare några kilon hähä.. Det är dessvärre inte så bra väglag men mamma är så duktig så! Känns förövrigt sjukt grymt att min bloggidol har varit inne och läst MIN blogg! Besök hennes blogg här: www.spiderchick.blogg.se. Jag har flåsor i min mun om någon vill veta och dom gör SKITONT! Kanske har jag fått dom som straff så att jag inte ska kunna äta mer? Jaja, annars mår jag bra, hur år ni? Skriv en kommentar om vad ni fick i julklapp vettja! :D puss. Nadia

Kommentarer
Postat av: Daniel Fleur

Hej Nadia!

För skojs skull kan jag nämna att jag fick en häftpistol i julklapp (så att jag själv ska kunna spänna upp mina tavlor i framtiden)! Haha.

Sköt om dig!

2009-12-26 @ 15:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0