Musikvideo

Som nog de flesta vet så är jag en riktig dagdrömmare. Jag kopplar bort allt och hamnar någonstans där bara jag och mina tankar existerar. Rätt så härligt ibland, men ofta pinsamt när jag inser att jag "is living the dream". Det hände idag.
Imorse gick jag upp 06.40, vilket resulterade i extrem trötthet vilket leder till att mina dagdrömmar förvärras ännu mer. Som vanligt så lyssnar jag på min ipod när jag åker till skolan, och jag har ju så sjukt grym musiksmak så man blir på så bra humör när man lyssnar! :D men jaja, när jag stod på spårvagnen, hög volym och dagdrömmande så kom en riktig pepplåt i lurarna. Introt spelades och när sången började så sjöng jag med, för full hals, svängde med håret och sånt där som man gör när man är cool. Jag trodde jag var med i en musikvideo, men när jag fick några konstiga blickar från två snygga killar som satt snett brevid mig så flög jag tillbaka till verkligheten och insåg att jag är störd. Jag brast ut i ett asgarv och kunde inte sluta skratta hur mycket jag än försökte tänka på annat. Och det var tre hållplatser kvar tills jag skulle gå av!
Så där stod jag och skrattade för mig själv medan glädjetårarna rann, hoppas jag kunde glädja de snygga killarna också.
Honungskyss.
Nadia

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, bra nadja att du gör guldkant på dagen för andra xD

2009-11-28 @ 18:00:39
URL: http://stinacajsa.blogg.se/
Postat av: london baby

hahahaha jag garva för mig själv när jag läste detta. fatta hur många gånger jag har TÄNKT tanken att jag vill göra så. sjunga med riktigt högt i en låt typ på tåget/bussen/i en folksamling what ever och bara fucka ur helt. dansa runder o sånt. hahaha tänker alltid på det när jag lyssnar på ipoden när folk är runt mig. sjukt :D

2009-11-30 @ 19:17:24
URL: http://bbittersweet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0