Sonntag

Halo! Im die tage habe ich bin in die kirche. Es war sehr gut und ich gesang mit meine hele halsen.
Eh okej, jag kan inte tyska längre.. En gång i tiden var jag rätt haj på det faktiskt och pluggade grammatik till och med när jag sov, men trots detta fick jag bara ett vg i slutbetyg. Jag skyller på läraren, det är alltid lärarens fel. Särskilt om läraren är full av graviditetshormoner och lite galen och skrattar som en gris. Men den tiden är förbi, det var närmare bestämt nästan tre år sen jag avslutade den underbara tyskaläsningen.
Idag är jag lite trött och har inte så mycket inspiration och inte direkt några guldkorn på lager heller, men imorgon är det ju en ny vecka, vilket brukar resultera i galna situationer så kära läsare: håll ut ty jag kommer åter!
Det regnar ute men jag är faktiskt rätt glad, jag tycker inte om när folk hela tiden skyller allt på vädret och klagar på att det är för varmt eller för kallt, för blött eller för torrt. För vad är väl lite väder i denna gigantiska värld? Ni som inte håller med mig: följ med mig till centralen här i götet någon dag så ska vi stå och lyssna på de extremt duktiga gatumusikanterna som spelar där. Där ska vi stå i flera timmar och bara njuta och le när vi inser att vädret inte betyder ett skit. Det är musik och att sprida glädje som är värt att hurra för! Det är sånt man ska lägga sin energi på.
Sen ska jag lära er hur man chillar fast ändå har kul. Genom att till exempel spela in en video där alla dina tankar bara får flöda utan några som helst hinder. Det är sånt jag kallar livet.
Glad försommar! (utan mygg, lagom varmt, inget regn, vacker solnedgång och allt sånt där annat som gör dig på bra humör, om du nu tillåter vädret att göra dig bitter.)
Nadia

Kommentarer
Postat av: Trees

Åh vad kul:D ja då måste ni åka till Camden town!! Det är fullt av marknader :) Sen oxfordstreet vill man kanske inte missa, även om det är CROWDED! Nästan för mycket folk enligt mig. Nothing hill har mysiga och bra cafén! Sen finns det kanelbullar på oxford circus, som heter C.. något..:S åh jag minns inte och kommer inte på det heller. :( Men det är en kanelbulle täckt i någon slags vanlijsås. JÄttegoda, nybakta:D

2009-11-30 @ 12:59:24
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Trees

Åh ska ni?:D ja jag älskar camden iallafall, fast jag har ju aldrig vart på något hotell där, så vad vet jag hur det ser ut där:P

ja såklart primark måste du gå till, som sagt aspackat med folk på oxfordstreet:S men ni kanske kan hitta någon annan i närheten! =) Jag brukar gå här där jag bor, men hit orkar ni inte åka vafan;) Hoppas ni får kul, och lova smaka den där bullen!

2009-11-30 @ 16:00:58
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Trees

jaha:) nej såklart man inte vill slösa pengar på själva hotellet, när man bara sover där:D slösa pengar på primark istället!

2009-11-30 @ 16:07:44
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0