Älskade sportlife-instruktör

Hahahaha måste berätta om en helt sjuk grej som hände nyss xD Jag och pappa var och kollade på en nyöppnad Sportlife-anläggning typ 1 km bort från oss och så fick vi lite rundvandring av en receptionist och ja, när vi nästan hade kollat i alla rum och vrår så frågar hon rakt ut "har ni barn?" Pappa blir helt tyst och rör inte en min medan jag hinner tänka "åhnej, jag vill inte bryta ihop i skrattanfall nuuu!" Hon ser frågande ut eftersom ingen av oss svarar men tillslut får jag fram "asså, jag är hans barn.." innan jag börjar skratta. Pappa står och biter sig i kinderna och hon inser sitt misstag och försöker fint förklara för pappa "ja men, ta det som en komplimang, du ser ju ung ut"
Men jag då? Ser jag ut som 40 menar hon då eller? Hon fortsatte och prata på men jag kunde inte hålla mig allvarlig. Det blev inte så brutalt skratt som tur var men usch, typ dunderhemsk situation haha :D
Ohwell, vi tackade för oss och kikade in i barnrummet (som var anledningen till varför hon hade frågat om vi hade barn) och så fort vi hade kommit utanför dörrarna bröt både jag och pappa ihop och hela hemvägen satt pappa och kollade sig i backspegeln och sa nöjt "ptjaa, jag kanske är rätt fräsch ändå!" medan jag satt och tänkte på hur gammal jag måste se ut..

Dagens skratt. Tack Sportlife-kvinnan!

Nu är det förresten bara 2½ dag kvar till julafton och jag har köpt en mycket konstig men på något sätt vacker klänning.

Puss.
Nadia

Kommentarer
Postat av: frugis

hahahahaha xD så det kan gå, men jag kan intyga att du inte ser ut som 40 ;) du skulle kanske kunna vara i 20årsåldern och din pappa i 30årsåldern isf xD

2009-12-21 @ 17:37:20
Postat av: Towa

Underbart! Bäst att jag håller mig fräsch då det är jag som är gift med honom:)

2009-12-21 @ 19:18:14
Postat av: aneht

hahaha, så pinsamt för receptionisten...jag kan oxå intyga att du definitivt inte ser ut som 40 men du vet, det är inte såå ovanligt att karlarna är äldre än kvinnsen.

2009-12-21 @ 20:09:42
Postat av: Cissi

Helt underbart! Så det kan bli.. och du ser då rakt inte ut som 40 :) Ni skulle passat på och bett om rabatt som kompensation, Kunde nog kommit undan riktigt billigt!!!

2009-12-21 @ 21:29:12
Postat av: lunkan

Hej, vilken historia :D

kul att jag hittade dig här också.

Lycka till och God Jul

2009-12-21 @ 23:17:27
Postat av: Alexandra

Hahaha, härligt :D

2009-12-22 @ 17:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0