Musik

Vet inte hur många gånger jag har sagt det förr, men det är värt att sägas igen: vad vore livet utan musik? Det spelar ingen roll hur ont i huvudet jag har eller hur trött jag är, om jag är skitsur eller skitglad, musik tar bort min huvudvärk, gör mig glad och får mig att dansa och bli helt galen. Jag älskar det.
Det är som att någon trycker på en on-knapp i mitt huvud för jag kan seriöst inte kontrollera min kropp när jag hör gamla godingar som Bring it all back med S club 7, så sjukt go partymusic haha :D

Igår bakade jag och mina kära vänner typ 100 lussekatter och skrev en maxxad jullåt :D och nu sitter jag och lyssnar på Aaron Carter hahaha xD Så sjukt gött när jag märker att jag fortfarande kan alla låtar, alla pauser och allt, det kallar jag ett äkta fan ;)

Puss! (på aaron carter..)

Kommentarer
Postat av: ernstr

sv; Du gjorde det, redan? Vilken färg?

2009-12-06 @ 11:57:37
URL: http://xenusism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0