Future

Idag har jag funderat på vad jag vill bli när jag blir stor. Jag älskar att skriva, lattja och lira, träffa nya människor och spela musik, men vad vill jag bli då?
Jag har faktiskt ingen aning. Har alltid varit inne på att bli barnmorska eller något annat inom vården men nu vet jag faktiskt inte längre. Det är ju perfekt om man kan få jobb som undersköterska ett tag efter studenten men det är nog faktiskt inte det jag vill göra hela mitt liv.
Det skulle vara så sjukt kul att bli skådespelare. Min egna, hemliga dröm som jag inte har berättat för så många har i flera år varit att bli skådespelare i framtiden, men chansen att komma vidare på auditions känns inte så stor, men drömmen finns där. Och jag är inte direkt den som ger upp i första taget, har jag ett mål så kämpar jag så mycket jag kan, så vi får väl se!
En annan sak som skulle vara underbart att jobba som är krönikör. Tänk att bara få sitta och skriva hela dagarna. Forma vackra meningar och veta att det är människor som inte känner mig som läser mina texter.
Jaja, idag var det ett lite seriösare inlägg men det var ju så jag hade tänkt att den här bloggen skulle vara: extremt blandad.
Har ni några förslag på vad jag skulle kunna bli så tell me, känns som att det är dags att börja fundera lite på det nu, det är ju trots allt bara 185 dagar kvar till studenten! :D
Fridens liljor.
Nadia

Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

185 dagar?! :O Oj! Det går snabbt! :)



Ha det bra!

2009-11-29 @ 10:38:09
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: frugis

au pair för resten av livet! :)

2009-11-29 @ 11:49:05
URL: http://josseaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0